Re: [WINNT] Prośba o interpretację minidumpów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prośba o interpretację minidumpów
From: OMSON <omson@interia.pl>
Date: Sat, 13 Dec 2014 23:00:22 +0100
W dniu 2014-12-13 21:20, Piotr B. [pb2004] pisze:

Sprawdziłem trzy losowe pliki dmp z tych co przesłałeś i w tych trzech
przypadkach winny jest sterownik
\SystemRoot\system32\drivers\AmUStor.SYS nie obsługujący w odpowiednim
czasie pakietu irp z funkcją IRP_MN_SET_POWER. Internet zeznaje że
twórcą tego sterownika jest firma Alcor.

Dziękuję za pomoc. Wyszukałem w rejestrze po haśle 'alcor' - Alcor Mini USB Card Reader. Rzeczywiście - w czytniku kart siedział cały czas adapter microSD-to-SD Samsunga (ten laptop nie należy do mnie) . Wyjąłem go i zobaczymy, czy pojawiać się będą kolejne BSOD-y...

Pzdr, OMSON