Re: [WINNT] Prośba o interpretację minidumpów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prośba o interpretację minidumpów
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 13 Dec 2014 20:20:03 GMT
OMSON <omson@interia.pl> wrote:
> Przez ostatnich kilka dni próbuje zawalczyć z okazjonalnie pojawiającymi
> się bluescreenami na laptopie Acer Aspire 5740 (Win7 Ultimate 64-bit).
> Link do kilku minidumpów:
> https://www.sendspace.com/file/k9faxq

> Mam prośbę o pomoc w ich interpretacji. Z góry dzięki.

> Pzdr, OMSON

Sprawdziłem trzy losowe pliki dmp z tych co przesłałeś i w tych trzech
przypadkach winny jest sterownik
\SystemRoot\system32\drivers\AmUStor.SYS nie obsługujący w odpowiednim
czasie pakietu irp z funkcją IRP_MN_SET_POWER. Internet zeznaje że
twórcą tego sterownika jest firma Alcor.

--
Piotr Borkowski