Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 1 Dec 2014 07:37:08 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 09:28:54 UTC+1 użytkownik
...:::WISKOLER:::... napisał:
> Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą john
> Stuntman naskrobał(a):

> Tworzysz użyszkodnika w W7, przeciez tam chcesz udostępnić katalog.

> Da się, Panel sterowania -> Narzędzia administracyjne -> Zarządzania
> komputerem ->Użytkownicy i grupy lokalne -> Użytkownicy - tu możesz
> sprawdzić jakich masz użyszkodników, dodać nowych, zmienić i ch status itd.

> Na szybkiego od miicrosoftu
> http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/share-files-with-someone#1TC=windows-7

ok, zobacze

a mozesz wyjasnic mi w miedzyczasie jesli na win7 jakiego dokladnie mam dodac
tu uzytkownika i jak powiazac go z tym moim kompem na xp - bo tego nie rozumiem

nie chcialbym miec na kompach tego okna z logowaniem bo chyba nie widze sensu
we wklepywaniu tego milion razy