Re: [WINNT] polaczenie kablem cross

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] polaczenie kablem cross
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Mon, 1 Dec 2014 09:28:51 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą john
Stuntman naskrobał(a):

> tzn gdzi emam stworzyc tego uzytkownika? w Xp czy w win7?
> (nie dziala wchodzenie z xp do katalogow win7)
Tworzysz użyszkodnika w W7, przeciez tam chcesz udostępnić katalog.

> dzialam na domyslnych uzytkownikach, pewnie jakas nazwe mają
> (ale nie wiem jaką) da sie po prostu ich dodac?
Da się, Panel sterowania -> Narzędzia administracyjne -> Zarządzania
komputerem ->Użytkownicy i grupy lokalne -> Użytkownicy - tu możesz
sprawdzić jakich masz użyszkodników, dodać nowych, zmienić i ch status itd.

> mozesz powidziec konkretne info albo jakis link www
>(ale w miare prosty zeby nie bylo 20 godzin czytania, doczytam jak juz zrobie
>;-o )
Na szybkiego od miicrosoftu
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/share-files-with-someone#1TC=windows-7

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.