Re: [WINNT] Problem lapek HP z allegro

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem lapek HP z allegro
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 12 Nov 2014 07:50:50 +0100

Użytkownik "fifak" <fifak@oniet.pl> napisał w wiadomości news:545b8219$0$18086$65785112@news.neostrada.pl...
Kupiłem lapka na allegro HP 6910P, facet sprzedawał z40sztuk. Stan idealny i nie przeczę wizualnie wygląda dobrze.

HP Waść powiadasz...?
Najbardziej do HP nie lubię instalować sterowników, nieraz znalezienie takowych graniczy z cudem, szczególnie, gdy lapek jest dedykowany od Viśty wzwyż, a klient sobie zażyczy XP... Takoweż czasem znajduje się w miejscach tak niespodziewanych, że sam się zdziwisz, gdzie. Pisałeś o mostku, to albo ster jednak nie teges, mimo, że po wyłączeniu mostka steruje, albo jakiś konflikt przerwań, czy DMA ("ulubiona" moja sprawa przy kładzeniu NT4 na moim starym serwerowcu... (nie HP)), dobra, nie gdybam dalej, trzymam kciuki. Ja miałem podobny zestaw mostek-karta i udało się wysterować włączone oba... Działaj, powodzenia!

--
Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you