Re: [WINNT] Problem lapek HP z allegro

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem lapek HP z allegro
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 6 Nov 2014 19:22:40 +0100
Dnia Thu, 06 Nov 2014 19:01:34 +0100, fifak napisał(a):

> ale problem jest taki że stery są jednak wykazują konflikt zasobów
> (przerwanie?)cytuję z grafiki:
>
> To urządzenie nie może znaleźć odpowiednich wolnych zasobów, których
> można użyć. (Kod 12)
>

> i jeżeli wyłącze jedno z nich(np mostek) to zasoby się zwalniają i rusza
> grafika, znika wykrzyknik z grafiki i zaczyna działać normalnie

Za dawnych czasów w95/w98 często pojawiał się problem przydziału przerwań
ale z reguły można było zapanować nad tym przydzielając je z palca.
Ciekawe czy "zasoby" o jakich mówi twój OS to przerwania? Jeśli tak, to
może twój BIOS umożlwia jakieś manewry przerwaniami albo też w opcjach
sterownika można zmienić przerwanie. Ja bym tu próbował pokombinować.
--
Jacek