[WINNT] Czarne tło w FireFoxie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czarne tło w FireFoxie
From: "Zocha" <Z@Z.pl>
Date: Sat, 1 Nov 2014 17:06:28 +0100
Od wczoraj mam problem.
Miałam FireFoxa w wersji 33.0.2.
Otwieram FireFoxa, jest OK. Wchodzę na jakąś stronę, jest OK.
Ale gdy tylko próbuję się zalogować (nieważne na jaką stronę),
to strona FF robi się czarna, cała,  razem z menu. Gdy po chwili
kliknę gdziekolwiek na tym czarnym tle, to jestem zalogowana.

Szukałam pomocy w Google i dowiedziałam się na forum
mozillapl.org, że aktualizacja do wersji 33 jest przyczyną.
Nie pamiętałam z jakiej wersji nastąpiła aktualizacja do wersji 33,
więc zainstalowałam wersję 32.0, ale to nie pomogło.

Co robić dalej? Wracać do jeszcze wcześniejszej wersji?

Pozdrawiam
Zocha