[WINNT] Po instalacji FreeStudio - pomocy!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Po instalacji FreeStudio - pomocy!
From: "Zocha" <Z@Z.pl>
Date: Tue, 28 Oct 2014 23:36:23 +0100
Ściągnęłam z Internetu FreeStudio 2014 6.4.0.1022
i chciałam zainstalować. Jednak podczas instalacji
zaczęłam mieć wątpliwości i pod koniec instalacji
nacisnęłam Anuluj.
Ślady tej próby są w wielu miejscach.
W ProgramFiles powstały foldery DVDVideoSoft,
Free Codec Pack oraz w Common Files.
Nie mogę natomiast nic w związku z tym odinstalować
w dodaj/usuń programy (nie ma na liście takich nazw).
Czy powinnam wpierw przeprowadzić instalację tego
programu do końca żeby go potem usunąć? Jeśli tak,
to czy po takim odinstalowaniu znikną wszystkie
konsekwencje?
Próbowałam skorzystać z przywracania systemu,
ale próby z dwoma kolejnymi terminami się nie powiodły.

Jak pozbyć się wszelkich konsekwencji tej instalacji?
Bardzo, bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Zocha