Re: [WINNT] Aktualizacje XP po zakończeniu wsparcia- prośba o ocenę ofer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacje XP po zakończeniu wsparcia- prośba o ocenę oferty za strony http://legalne.info.pl
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 15 Oct 2014 10:51:57 +0200
 artiun pisał:
-Windows XP - nie jest już wspierany! A, że jakieś gówno podaje KB...,
-/Microsoft ogłosił, że zamierza przedłużyć wsparcie dla systemu Windows XP/ chyba Chińczykom
-XP nie ma wsparcia, co mam Ci pisać, skoro nie wiesz co się dzieje

Tymczasem w dniu dzisiejszym otrzymałem ja, a także wszyscy posiadacze XP aktualizację KB890830 wydaną w październiku 2014.
Tutaj dowód:
http://zapodaj.net/349b2ebd0cb51.jpg.html

I po co się mądrować, jak się nie ma wiedzy i /cytując Ciebie/ "się nie wie co się dzieje".

pozdrówka
mk