Re: [WINNT] Program zatrzymujący ładowanie baterii laptopa na 50%-80%?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program zatrzymujący ładowanie baterii laptopa na 50%-80%?
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Wed, 15 Oct 2014 09:15:31 +0200

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:m1iaci$4u7$1@dont-email.me...
Potrzebuję program pod Windows 7 który umiałby zatrzymać
ładowanie akumulatora w laptopie na 50-80%. Chodzi o taki
laptop (dwa: Sony i Toshiba), który przeważnie pracuje
podłączony na stałe do prądu a tylko okazjonalnie jest
przenoszony i szkodzi jego baterii trzymanie jej cały czas na
100% naładowania... Ktoś zna coś takiego pod Windows?

 Ja w swoim VAIO mam program "VAIO Control Center", w którym jest opcja
pozwalająca
ustawić do jakiego poziomu ma się ładować akumulator, np. do 50%.
 Znajdź na stronie http://www.sony.pl/support/pl/series/prd-comp-vaio-nb model
twojego
laptopa, a następnie dedykowane dla niego oprogramowanie, może jest tam program
o którym napisałem wyżej.

--
Pzdr.
Marek