Re: [WINNT] [OT] Program do zgrywania DVD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Program do zgrywania DVD
From: GAD Zombie <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Date: Tue, 14 Oct 2014 19:59:40 +0200
W dniu 2014-10-12 19:04, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Wed, 08 Oct 2014 18:13:09 +0200, GAD Zombie napisał(a):

następujące warunki:
- będzie darmowy
- zgra film na DVD do avi z możliwością wyboru wersji językowej, rodzaju
i stopnia kompresji docelowej
- pozwoli zgrać z filmu DVD ścieżkę dźwiękową do WAV lub MP3
- nie będzie miał dziwnych ograniczeń z uwagi na wersję darmową (limity
czasowe, czy znaki wodne na filmie)
- będzie dla Windows (musi działać w Win8)
Ktoś może coś polecić? Z góry dziękuję.

https://handbrake.fr/features.php

Dzięki, chłopaki, można na was liczyć :).
Do zgrania z płyty do pliku wystarczył sam Handbrake. W zasadzie nie wiem do czego mi wspomniany DVDShrink, bo i bez niego to się udało. Chyba, że jakieś zabezpieczone płyty tylko nim pójdą, ale udało mi się na razie tylko Handbrakiem. MP3 zrobiłem programem, który mam od dawna - "Video4Web Converter" z pliku zrobionego Handbrakiem. V4WC wbrew nazwie, świetnie nadaje się do rekompresji filmów, jak i wyciągania ścieżek audio, bo ma sporo opcji do konwersji. A do tego jest darmowy, więc mogę go też polecić. Nieraz już mi dupę uratował.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/