Re: [WINNT] kopiowanie plików a la rsync

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] kopiowanie plików a la rsync
From: xyz <xyz@interia.pl>
Date: Fri, 26 Sep 2014 21:58:04 +0200
W dniu 2014-09-26 o 14:41, Dominik & Co pisze:
Dzień dobry szanownym grupowiczom,

Trafił mi się kiedyś program pod Windows (ale command line),
który kopiował pliki na zasadzie podobnej do algorytmu rsynca
- czyli jeśli dwa pliki 500 MB różni tylko 1 MB, to przerzucał
przy nadpisywaniu (przez sieć) tylko ten 1 MB. Niestety nie
zachowałem nie tylko pliku ale nawet nazwy :-(

Nie było to robocopy, ani deltacopy, ani żaden inny klon rsynca
klient/serwer, ani żaden soft do backupu czy synchronizacji
(Unison czy inne SyncToy).

Taki zamiennik copy.exe, ale porównujący zawartość i kopiujący
przy konflikcie tylko zmienione fragmenty pliku.

Poratuje ktoś nazwą/linkiem?

cygwin + rsync :)

--
--- xyz