Re: [WINNT] Mała czcionka przy linkach w "Chrome" Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mała czcionka przy linkach w "Chrome" Win7
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 8 Sep 2014 03:07:28 +0200

Użytkownik "ader" <ader1111@nospam.eu> napisał w wiadomości news:540cf897$0$2360$65785112@news.neostrada.pl...
(...)
Poza tym jak dla mnie wygląda to całkiem dobrze i nie ma się
czego specjalnie tu czepiać. Różnica jest na poziomie 0.5pt
jakby.

na innych stronach tez lipa ...

Kiedyś w Operze (starej) miałem kłopot - wszystkie strony wyświetlały mi się bardzo dziwnie, w jakiejś mroczno-sraczkowatej tonacji i jakimś po/roz-pieprzonym w drebiezgi układzie, były ciemnoszarobrązowe jak gówno, dosłownie. Treść przeważnie była czytelna, ale taka kanciasta i niewygodna, niemiła dla oka. Cudowałem, jak osioł pod górę. A przyczyna była prosta - jakimś cudem niechcący przełączyłem (albo to się samo zrobiło) :)) CSS z trybu użytkownika na autorski, czy odwrotnie, ponowne przełączenie rozwiało burą chmurę stylów i znów strona wyświetlała się jak należy. Może tu leży sedno sprawy?

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.