Re: [WINNT] Mała czcionka przy linkach w "Chrome" Win7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mała czcionka przy linkach w "Chrome" Win7
From: ader <ader1111@nospam.eu>
Date: Mon, 08 Sep 2014 02:30:15 +0200
W dniu 2014-09-07 20:19, Radosław Sokół pisze:
W dniu 07.09.2014 08:09, ader pisze:
Witam. Chodzi mi o to że dzisiaj zauwazyłem że mam małą czcionkę tam gdzie są
linki, tekst jest normalny. Jak to przywrócić. Jak biorę ctrl z + to sie
powieksza cała strona, a mi chodzi tylko oto żeby
"linki" były wyświetlane normalną czcionką. System win 7.
ps. rozdzielczości nie zmieniałem , przeglądarka chrome - w IE jest OK

Raczej powinieneś się skontaktować z autorem strony. Możliwe,
że coś w arkuszach CSS jest pomieszane lekko i Chrome i IE
nieco inaczej interpretują wygląd strony.

Poza tym jak dla mnie wygląda to całkiem dobrze i nie ma się
czego specjalnie tu czepiać. Różnica jest na poziomie 0.5pt
jakby.

na innych stronach tez lipa ...