[WINNT] aktualizacja KB963707 pojawia się "na okrągło"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] aktualizacja KB963707 pojawia się "na okrągło"
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 30 Aug 2014 22:53:58 +0200
Witam ponownie, po raz trzeci..
Trochę namieszałem w systemie, ale dzięki Wam już wychodzę na prostą..
Myślę, że w tej serii to będzie ostatni problem do rozwiązania.
W trakcie mojego majstrowania instalowałem różne programy.
Jeden z nich do instalacji zażądał wcześniejszego zainstalowania platformy .NET Framework 3.5 Zainstalowałem. Po tej instalce Windows Update zgłosił propozycję pobrania i zainstalowania aktualizacji do tej platformy. Aktualizacja miała kod KB963707 i nazywała się: Aktualizacja do wersji .NET Framework 3.5 z dodatkiem Service Pack 1. Zaakceptowałem propozycję i przeszedłem sprawnie procedurę pobierania i instalowania. Niedługo po zainstalowaniu w zasobniku systemowym pojawił się komunikat o dostępnych aktualizacjach. Propozycja była identyczna, KB963707. Pomyślałem, że może poprzednia instalacja nie przebiegła skutecznie, więc przeszedłem ponownie przez procedury pobierania i instalowania, które zakończyły się komunikatem o sukcesie.
Potem dostałem następne powiadomienie dotyczące tego samego.
Tak bawiłem się jeszcze ze dwa razy, po czym wysiadłem psychiatrycznie i przy ponownej zachęcie do pobrania KB963707, odmówiłem i zaznaczyłem, aby mnie więcej o tej aktualizacji nie powiadamiano.
Sprawdziłem w Panelu sterowania- poprawka ta jest zainstalowana.
Sprawdziłem na stronie Windows Update- poprawka ta widnieje jako niezainstalowana.
Więc nie jestem pewien, jaki jest jej status.
Proszę o radę, co zrobić, aby Windows Update przestał mnie informować o tej poprawce.
mk