[WINNT] [ot] pomoc w: debugowanie exe-ka + analiza pliku dmp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [ot] pomoc w: debugowanie exe-ka + analiza pliku dmp
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sat, 23 Aug 2014 23:35:25 +0200
program elegancko nie odpala sie, przeinstalowanie nie pomaga, ale: zawsze przy probie uruchomienia daje plik zrzutu dmp; usilowalem wiec przy pomocy windbg znalezc w dmp przyczyne, ale nic nie wykazuje... W kazdym razie ja nie widze (a rozpoznac jestem w stanie podstawowe diagnozy, np. po BSOD).

Jakby ktos mial czas + chęć przyjrzec sie sprawie - zobowiązany niepomiernie. Zeznam bez bicia :) - mam b.b. bliskie zeru pojecie, nie programuje, usiluje to jakos "ogarnac" bo sprawa wazna (o tym moze kiedys wiecej).

plik dmp:   https://www.dropbox.com/s/kko6ep5getqlfa0/user_2.dmp?dl=0
wynik z windbg:    http://wklej.eu/index.php?id=058cb7550a
lista modulow z pliku dmp komendą lm v: http://wklej.eu/index.php?id=0cf72b1b69

co jeszcze wykonalem: