Re: [WINNT] czym sklonowac xp

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czym sklonowac xp
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 22 Aug 2014 12:47:56 +0200
Irokez pisze tak:

> Ale tak poza tym - nie rozumiem po co klonować partycję na partycję?

Nie rozumiem, że nie rozumiesz :) Przecież to genialne rozwiązanie.
Klon systemu do testów, na odstrzał.

Bo mnie kusi zainstalować jakiś program do sprawdzenia jak działa.
Nie chcę np zaistalować towarzyszącego g. .NET jeśli program mi się nie
spodoba będę miał zapaskudzony system a tak sformatuję D i nowy klon.

W innych kompach mam D większe niż C i nie mam problemu.
Sprawę pięknie załatwia mi Keriver Disk Sync.

> Chcesz "postawić" dwa systemy i dodać menadżera uruchamiania przy
> starcie? Trochę do dupy takie rozwiązanie, bo system na partycji D
> będzie widział partycję C i nie da się jej wyłączyć/ukryć (na siłę
> jak się ukryje to nie wstanie system

No i co z tego że D będzie widział C? Nie rozumiem w czym problem.

[Boot Loader]
timeout=3
Default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[Operating Systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="XP en" /noexecute=optin /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="XP test" /noexecute=optin
/fastdetect

ps Nigdy w życiu nie użyłem i nie użyję przywracania systemu.

--
Piotr