Re: [WINNT] XP - insstalka

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP - insstalka
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 9 Aug 2014 19:10:35 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:53e26c22$0$2372$65785112@news.neostrada.pl...

Mam laptopa, nie mój. Próbowałem bez rozbierania (Nic). DVD czyściłem spirytusem, nic. Jest na ekranie logowania, po wpisaniu hasła gubi kursor (stoi). Co wpakować na USB (taki 8GB) mam żeby chociaż chkdsk poszedł?

Najbardziej mni się kojarzy jakieś ukryte uszkodzenie systemu plików (chkdsk może tego nie wziąć - w pewnych warunkach może pogłębić uszkodzenie), skutkujące niemożnością wskutek czegoś, czego nie jestem w stanie określić, w strukturze NTFS. Miałem tak - system instalował się, ale zachowywał się bardzo dziwnie, przy czym wykluczone zostały sprawy sprzętowe, jak i programowe (czyli memtest i wirusy, etc), nie tworzył konta użytkownika, tylko logował mnie do administratora, mimo, że tryb nie awaryjny, coś tam jeszcze błahego nie chciało banglać. Dopiero zdjęcie partycji i założenie na nowo rozwiało problem. Innym razem, też mi stawało, za każdym razem w tym samym miejscu, instalka dochodziła, ale np. zmrażało się przy pierwszej planszy ładowania, gdy pisze też "poczekaj", trzeba było zresetować i ręcznie popchnąć instalkę. Czasem też po odpalaniu systemu nie ładowałą się powłoka, albo program raptem wyskakiwał, że pojazd wykonał niewłaściwy manewr i nastąpi jego stuknięcie (to cytat z jakiejś sygnaturki). Przyczyną okazała się uszkodzona ćwiartka pamięci 1GB, ostatnia, czyli póki system jej nie zajął, to wszystko szło dobrze. Po wymianie na dobrą wiadomo, przestało jojczyć.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.