Re: [WINNT] napęd DVD SATA widoczny przez system jako dysk wymienny, win

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] napęd DVD SATA widoczny przez system jako dysk wymienny, win xp
From: jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Date: 22 Jul 2014 06:18:52 GMT
Dnia Mon, 21 Jul 2014 21:37:11 +0200, tolek napisał(a):

> System zgłupiał jak podłączyłem padający stary dysk PATA (na taśmę) dysk
> z innego systemu (celem zrobienia kopii danych) przez przejściówkę
> PATA-USB.
> A że podłączany dysk się rozsypuje (windows go widzi i za chwilę tak
> jakby został odłączony i od nowa go wykrywa, pod knoppixem widać go bez
> problemu)
> to zgłupiały mi przydziały napędów i mój napę DVD SATA jest teraz
> widziany jako dysk wymienny. W związku z czym zniknął on w menadżerze
> urządzeń z grupy napędów CD-DVD i wskoczył w grupę dysków - przez co
> [...]

Czy nie masz problemu z instalacją nowych urządzeń USB? (Np. nowy typ
pendrive nie używany jeszcze w danym systemie) Bo ostatnio trafiło do
mnie kilka komputerów mających problemy z instalacją sterowników. Były w
tym także problemy z DVD przypominające nieco twoje. Na wszystkie pomogło
dokładne odwirusowanie.