[WINNT] win7 udostepnienie połaczenia internetowego

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] win7 udostepnienie połaczenia internetowego
From: "m7marek" <m7marek@interia.pl>
Date: Mon, 21 Jul 2014 20:45:29 +0200
Nie wiem co robię, nie tak, dawniej na XPku nie raz to robiłem, a tu na win7 mi nie umiem. Internet na win7 mam z modemu GSM E3131 w wersji HiLink, czyli w systemie mam jako kartę sieciowa:
Remote NDIS based Internet Sharing Device pod adresem 192.168.1.1
Udostepnic chcę na kablu. W tym celu w centrum sieci, w Właściwościach połączenia GSM, w zakładce Udostępnianie, klikam "zezwalam innym użytkownikom sieci na łącznie sie przez...", wtedy wyskakuje okno że zmieni mi adresy sieci na gigabitowej karcie sieciowej na 192.168.137.1 i tak też się dzieje. Tu chyba nie ma DHCP, więc na drugim komputerze wpisuje ręcznie adres IP na 192.168.137.3, maskę 255.255.255.0 i bramę 192.168.137.1, dns 8.8.8.8. I nie moge wyjśc na zewnątrz, nawet jak odwołuję się po IP, a nie nazwie. Zapora wyłączona, antywirus też. Co robię nie tak.

--
keram7m

  • [WINNT] win7 udostepnienie połaczenia internetowego, m7marek <=