Re: [WINNT] Jak zrobić link do katalogu ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zrobić link do katalogu ?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 17 Jul 2014 00:34:23 +0200
Dnia Wed, 16 Jul 2014 19:25:15 +0200, Robert Winkler napisał(a):

> Nie, nie.
> Junction to program który wprowadza zmiany w NTFS
> Nie musi być cały czas uruchomiony.
>
> W OS z rodziny Windows NT dla woluminów typu NTFS
> masz możliwość użycie 3 typów powiązań.
> Softlink (symbolic link), hardlink i junction point dla folderów.
> Dla softlink masz w systemie od Visty komendę mklink,
> hardlinki tworzy się używając systemowego fsutil.
> Program Junction powstał aby udostępnić administratorom
> funkcje Windows API związaną z NTFS,
> obsługiwaną przez system, ale niedostępną z linii poleceń.

Kolejne narzędzie w wygodny sposób załatwiające kwestię robienia junction
czy soft- i hardlinków: LinkShellExtension
http://schinagl.priv.at/nt/hardlinkshellext/linkshellextension.html

[ Męskie: „I dlaczego ona się obraziła? Przecież nic takiego nie           ]
[ powiedziałem!” przypomina bardzo kobiece: „Nie wiem dlaczego się zepsuło?]
[ Ja tego nie ruszałam, samo się zrobiło!”.               (JoeMonster.org) ]