Re: [WINNT] Jak zrobić link do katalogu ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zrobić link do katalogu ?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 16 Jul 2014 16:52:37 +0200

Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał w wiadomości news:53c66005$0$2365$65785112@news.neostrada.pl...

subst d: c:\ddrive

Jeśli przekierowanie ma się utrzymać pomiędzy restartami
to użyj psubst (https://code.google.com/p/psubst/)

Można to też wrzucić do autostartu, choć bezpieczniej mi się wydaje, wrzucić to do Rejestru (z autostartu w katalogu potrafi zniknąć, lub się nie wykonać, bądź zrobić to źle (hmm... może byłem za bardzo zgrzany i coś przegapiłem?)), klucz autorun (1), w wartość domyślną, lub którąkolwiek inną (działa tak samo), ALE... przez wywołanie pliku BAT/CMD z komendą, ponieważ stwierdziłem, że może być kłopot z przekazaniem parametrów polecenia... trochę dziwne, ale jak komuś robiłem takie przekierowanie, to wywoływało się samo subst, bez podanych także parametrów. Cudzysłowy? Z jakiegoś powodu nie pomogły. Natomiast pliczek wsadowy wykonał się pięknie.

...Że psubst? Zgoda - to i ja też skorzystam na przyszłość. Podałem po prostu, jak mnie wyszło rozwiązanie takiego problemu.

(1)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
Nazwa dowolna, jako parametr nazwy wywoływany program, z jego parametrami.

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.