Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru
From: "Fazi" <Fazi@muppet.com>
Date: Wed, 9 Jul 2014 22:46:20 +0200
U¿ytkownik "Marek" <precz@spamowi.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:lpk4le$kbn$1@node1.news.atman.pl...
> Pomog³o, dziêki.
> Uda³o mi siê wy³±czyæ ustawianie warto¶ci dla klucza Desktop, ale czego¶
> nie rozumiem nadal. Otó¿ po tej zmianie s±dzi³em, ¿e nie uda mi siê z
> dokonaæ zmiany warto¶ci Desktop/ForegroundLockTimeout a udaje siê. Czy
> u¿ywaj±c regedit dzia³amy jako kto¶ inny??? A mo¿e to jako¶ inaczej chroni
> przed zapisem - np. z wy³±cznie dla aplikacji innych ni¿ regedit?

Dzia³amy w kontekscie usera zalogowanego, z konta którego uruchomiony jest
regedit. Jak nie uruchamia³e¶ "jako xxx" to z uprawnieniami Twojego konta.
Nie wiem, jaki komplet uprawnieñ obejmuje klucz Desktop, kto jest
w³a¶cicielem
i kto (jaki proces) zmienia³ ww warto¶æ. Po Twojej zmianie powsta³ nowy
zestaw uprawnieñ,
(czy kopiowa³e¶ dotychczasowe, czy dodawa³e¶ nowe itd) nale¿a³oby go
dok³adnie
przeanalizowaæ pamiêtaj±c o hierarchii u¿ytkowników czy o tym, ¿e warto¶æ
zabroñ ma
wy¿szy priorytet(pierwszeñstwo) ni¿ zezwól.
Sam nie pokombinujê bo mam ¶wietnego XP ;) i ¶rednio to ogarniam w 7 i 8.
Tu Grzegorz bêdzie na pewno lepszy, albo guru od rejestru Piotr P.
których opiece Ciebie polecam :)