Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W8.1 - problem z kluczem rejestru
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 08 Jul 2014 00:18:15 +0200

Dziwne, że właścicielem klucza nie jest użytkowni, tylko konto SYSTEM.

Tak, od czasów W7 moje komputery zawsze zachowywały się dziwnie. Dlatego szukam obejść tychże problemów :-( Jak widać, nawet rejestr mam "dziwny".

Ale skoro tak, to uruchomiłbym regedit z tego konta. Można wykorzystać
do tego psexec.
http://blogs.technet.com/b/askds/archive/2008/10/22/getting-a-cmd-prompt-as-system-in-windows-vista-and-windows-server-2008.aspx

Nic się nie powinno popsuć, ale pewnie nie będziesz mógł zmieniać innych
ustawień z tego klucza po odebraniu uprawnień.

Zerknij może na screenshot, może czegoś nie rozumiem:

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7bTB2alBpeXltZnc/edit?usp=sharing

Czy coś robię źle? Niby mam uprawnienia do wszystkiego ale w zasadzie do niczego jednocześnie. W drugiej kolejności spróbuję obejścia jakie proponujesz. Potwierdź tylko czy dobrze patrzę.

--
Pozdrawiam
Marek