Re: [WINNT] AVC-Intra Dekoder [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] AVC-Intra Dekoder [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Tue, 17 Jun 2014 13:29:20 -0400
On 6/17/2014 1:04 PM, 1634Racine wrote:
rs in news:53a07192$0$10870$c3e8da3$1cbc7475@news.astraweb.com
[...............]]
zastanow sie najpierw co mi proponujesz?

zaproponowalem Ci wrzucenie probki materialu otrzymanej bez rekodowania.
A czy ja znajde metode na odtwarzanie, czy nie ja - mozesz wrzucic
probke z zastrzezeniem,ze nie dla mnie, nie taka paranoje juz widzialem
w sieci :)

sugerujesz, ze jestes takim specjalista, ktory z rozkaldu zer i
jedynek (albo hex), jest w stanie wywnioskowac jak mozna obejrzec to
wideo?

nawet debil nie idzie taka droga w tej sprawie, wiec mam szanse, ze nie
pojde

to powiedz mi w jaki sposób byś się do analizy takiego kawałka w ogóle zabrał. przecież nawet nie wiesz, czy w tym fragmencie by była zawarta choć jedna klatka kluczowa. <rs>