Re: [WINNT] AVC-Intra Dekoder [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] AVC-Intra Dekoder [cross]
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Tue, 17 Jun 2014 19:04:18 +0200
rs in news:53a07192$0$10870$c3e8da3$1cbc7475@news.astraweb.com
[...............]]
zastanow sie najpierw co mi proponujesz?

zaproponowalem Ci wrzucenie probki materialu otrzymanej bez rekodowania. A czy ja znajde metode na odtwarzanie, czy nie ja - mozesz wrzucic probke z zastrzezeniem,ze nie dla mnie, nie taka paranoje juz widzialem w sieci :)

sugerujesz, ze jestes takim specjalista, ktory z rozkaldu zer i jedynek (albo hex), jest w stanie wywnioskowac jak mozna obejrzec to wideo?

nawet debil nie idzie taka droga w tej sprawie, wiec mam szanse, ze nie pojde

przeciez nie tak dawno nie wiedziales, co poczac z przeplotem w wideo.

co poczac z przeplotem w wideo, to raczej wiadomo i zdaje sie, ze nie o to pytalem, ale co poczac z przeplotem w zbiorze otrzymanych z niego stopklatek, to juz takie jasne nie bylo i o to pytalem.