[WINNT] nie wczytuje się poczta orange

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] nie wczytuje się poczta orange
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 13 Jun 2014 13:21:09 GMT
Witam

Taka usterka.
Sprawdzałem działanie blokujące pliku hosts stąd
http://winhelp2002.mvps.org/hosts.htm - myslę że znana sprawa.
Ok. Działało, ale zauwazyłem, że nie wyświetla mi się poczta orange w
żadnej przeglądarce. Nie wyczaiłem co jest blokowane, więc powrót do
standardowego pliku host, w którym jest tylko
127.0.0.1  localhost
No i...
Podsumowując, plik host w porządku i w prawidłowej lokalizcji, usługa
kilent DNS działa, ipconfig /flushdns było nie raz, restary komputera też
(Windows 7) W ustawieniach karty wifi - uzsykaj automatycznie DNS jest.
Internet działa, strony się wczytują, po stronie orange.pl mogę
nawigować, ale ramka
https://poczta.orange.pl/index.html?user=5379863582&token=
1580985345903121344153956436430&service_id=17200002
się nie wyświetla - w każdej przeglądarce - nie ma to nic wspólnego z
blokowaniem reklam itp. Poczta przez POP3 działa. Pc za routerem Neti.
W dzienniku zdarzeń tylko to:
Upłynął limit czasu rozpoznawania nazwy poczta.orange.pl po tym, jak
żaden ze skonfigurowanych serwerów DNS nie odpowiedział

Jak to fixnąć?