Re: [WINNT] DOS + Win7 problem z siecią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DOS + Win7 problem z siecią
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Mon, 2 Jun 2014 22:25:01 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 2 czerwca 2014 22:07:41 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> Licencja Windows 7 zawiera teďż˝ licencjďż˝ na "Windows XP Mode" -
> �ci�gnij
>
> i zainstaluj predefiniowanďż˝ maszynďż˝ XP i na niej zainstaluj program
>
> DOS-owy.

to rozwiązanie też sprawdziłem i z dziwnych powodów na wirtualce z XP zarówno
jako XP Mode jak i zwykłym XP w Virtual BOXie ta aplikacja "muli"

dlatego chciałem zrobić zwykłego DOS'a i chciałbym mimo wszystko pójść w tym
kierunku

nie potrafię zrozumieć co takiego MS zrobił w siódemce że nie mozna zmapować
tych zasobów