[WINNT] DOS + Win7 problem z siecią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] DOS + Win7 problem z siecią
From: MarkPunk <markpunk@poczta.fm>
Date: Sun, 1 Jun 2014 12:09:20 -0700 (PDT)
mam starą DOS'ową aplikację,

kupiłem nowego kompa z Win7 Pro 64

udostępniam zasoby na win7

na maszynie wirtualnej z DOS instaluję MS client for DOS

i nie jestem w stanie zmapować dysku

mogę pingowac komputer z win7 ale tylko po IP, po nazwie się nie daje

próba zmapowania dysku sieciowego

NET USE D: \\KOMP_W7\DYSK  kończy się komunikatem Error 53 komputer nie może
być znaleziony

NET USE D: \\192.168.1.5\DYSK kończy się tak samo

gdy na wirtualce zainstaluję XP to bez problemu mogę zmapować ten udostępniony
dysk więc teoretycznie wszystko jest OK udostępnione, odblokowane na zaporze etc

czy komuś udało się zmapować dysk sieciowy w takiej konfiguracji ?