Re: [WINNT] Czym synchronizować pliki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym synchronizować pliki
From: jg <jg@fake.pl>
Date: Fri, 23 May 2014 07:37:15 +0200
Dnia Fri, 23 May 2014 00:19:51 +0200, mr misio napisał(a):

> Testuję: Bittorent Sync (BTSync) i działą fajnie, włącznie z tym, że
> można znaleźć w necie instrukcje jak za jego omoca robic na biezaco
> backup wszystkiego (tj plikow usera jak i wszystkich plikow
> konfiguracyjnych itp).
>
> Testuję, bo nie mam zaufania do rozwiazywania konfliktow w tym
> ustrojsttwie. Wiec synchronizuje w ten sposob malo znaczace foldery
> Laptop<-->PC
>
> Zaleta - jestes w LAN czy w terenie - samo sie dzieje.

a w jaki sposob, bo przeciez dogadac sie po lan i wan to dwie inne
historie? posredniczy jakis serwer? konto z loginem, haslem?

> Uzywam OD LAT: GoodSync (platne, chyba ok. 30 USD). Jest perfekcyjny,
> ale nie tak szybki. Owszem, mozna zrobic synchronizacje On-Change, ale
> to obciaza. Wiec najlepsza jest periodyczna, np. co 2 godziny. Doskonala
> detekcja konfliktow, mozliwosc ustawienia co ma robić, jak wykryje
> konflikt, i wiele wiele innych opcji.
>
> Ja uzywam tylko w lanie takiej synchro z uzyciem GoodSynca - LAP<->NAS,
> PC<->NAS. Dzieki czemu pliki robocze sa zdywersyfikowane w 3 miejscach i
> zsynchronizowane. GoodSync obsluguje mi w ten sposob ponad 2TB danych.

NAS Synology (program Data Replicator), ktory ma pytajacy tez ma takie
synchro, ale nie wiem czy az takie fajne... na pewno KOMP->NAS na biezaco i
wg harmonogramu. czy z powrotem NAS->KOMP? chyba juz nie...

--
jg