[WINNT] Czym synchronizować pliki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Czym synchronizować pliki
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Thu, 22 May 2014 23:41:51 +0200
Dzień dobry,

Przez kilka ostatnich lat wszelkie prace robiłem na laptopie, czy to będąc w domu czy też poza. Teraz zdecydowałem się że dla poprawy komfortu pracy (wydajność, cisza) w domu będę pracować na desktopie. Laptop będzie służyć do pracy w terenie. W takiej sytuacji pojawia się dylemat. Jak synchronizować niektóre pliki pomiędzy maszynami? Mam na myśli np. foldery z projektami (pliki office, logi, instalki itp). O ile synchronizację źródeł aplikacji robić będę przez GIT, nie wiem czego teraz się używa do synchronizacji dużych zbiorów w LAN.

Zależy ma na:
zachowaniu integralności zbiorów
dużej szybkości

Czy możecie coś polecić? Laptop na Win7, stacjonarny na Win8. Mam jeszcze w domu NAS Synology ale on chyba nie pomoże (nie mam możliwości uruchomienia VPN do domu - łącze LTE).

--
pozdrawiam
Piotr