Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 11 May 2014 10:20:24 +0200
Joanna pisze tak:

> Tak, wśród DVD/CD -Romdevices
>
> Jak pisałam w wiadomości wysłanej o 08:29
> "Dodam, że przy urządzeniu CD ROM (E:)
> pojawiła się ikona Play i napis PLAY ONLINE
> oraz CDFS."

Ten wirtualny CD ROM można wyłączyć w menadzerze żeby się nie plątał.
Na nim są sterowniki. Po instalacji jest niepotrzebny. Dysk usb w
modemie tez można wyłączyć.

Po instalacji sterownika. Po wlożeniu modemu ma plumknąć i po raz
pierwszy "znaleziono nowy sprzęt". Modem ma sie zainstalowac i wiecej
nie być znajdywany.

Ma być modem wśród modemów. Ma się pojawiać po włożeniu i znikac po
wyjęciu z portu usb.

Kiedy do tego doprowadzisz mozna utworzyć nowe połączenie telefoniczne
na podstawie tego modemu.

--
Piter