Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Modem pod Win8 - pomocy!
From: "Joanna" <Joanna@D.com>
Date: Sun, 11 May 2014 07:47:26 +0200
>Z Internetu na laptopie korzystałam albo przez WiFi
albo za pomocą modemu 3G.
Gdy miałam Vistę obie te metody działały bez zarzutu.
Teraz, po zainstalowaniu Windows 8.1 Enterprise,
działa tylko WiFi.
Po podłączeniu modemu przez USB nic się nie dzieje.
Próbowałam już Add a device, ale modem nie jest
wykrywany.

Na modemie jest program PLAY ONLINE, który po
pierwszym podłączeniu modemu powinien się zainstalować,
a po następnych podłączeniach modemu powinien sam się
uruchamiać pozwalając połączyć się z Internetem.
Ewentualnie można go było uruchomić z ikonki na pulpicie.
Tak było pod Vistą. Teraz nie można go nawet zainstalować.
Po prostu dla Win 8 jakby modem nie istniał.

Muszę sprostować powyższe stwierdzenie.
Po podłączeniu modemu do USB na liście urządzeń pokazuje
się   CD Drive (E:)  (E: to u mnie kolejna litera) i związana
jest z nią ikonka HUAWEI Modem. W oknie Properties
podaje, że The device is working properly.
W działaniu poza sygnałem dżwiękowym po podłączeniu modemu
do USB (takim samym jak przy każdym podłączeniu czegoś do USB)
nic nie następuje.
Oczywiście USB jako takie jest sprawne, inne rzeczy działają.

Bardzo proszę o wskazówki co zrobić żeby Internet z modemu
działał pod Windows 8.1 Enterprise.

Pozdrawiam i przepraszam za wysłanie niechcący części
wiadomości, co się zdarza po niedokładnym dociśnięciu
Ctrl/Alt przy ś.

I jeszcze jedno. Po próbie skorzystania z Browse files z tej samej listy
co Properties wywołanej prawym klawiszem myszy pojawia się
polecenie: please insert a disc into CD Drive (E:).
Mój modem to HUAWEI E173.

Joanna