Re: [WINNT] Windows 8.1 - wersje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8.1 - wersje
From: Robert Winkler <noone@nowhere.org>
Date: Mon, 05 May 2014 19:59:29 +0200
W dniu 2014-05-05 18:48, Peter pisze:
Zmuszony jestem zainstalować W8.1 i  nie pytajcie mnie dlaczego bo
jestem dość wkurzony powstałą niespodziewanie sytuację.

Mam bardzo marne informacje o tej wersji W. Wiem że nie ma już Home
Edition, jest jakieś Full Edition etc

Macie jakieś namiary na opis poszczególnych odmian W8.1 i co
poszczególne wersje zawierają.
W sprzedaży znajduje się W8.1, ale również W8.1 z SP1.
Czy do zainstalowania Update W8.1 musi być najpierw zainstalowany SP1?

I'm sorry za tak prymitywne pytania ale sytuacja jest podbramkowa

Tylko nie kupuj zestawów "Medialess".
To zestawy dla producentów komputerów,
partnerów Microsoftu którzy kupili nośnik oraz ADK
w ramach swojego programu partnerskiego
i zamierzają tylko umieścić partycje recovery na kolejnym komputerze.
Kiedyś partnerzy mogli sami generować klucze dla takich systemów,
ale teraz, w Windows 8 każdy klucz musi pochodzić z Microsoftu.

Jeśli nie mieszkasz w Japonii,
to nie możesz też na własne potrzeby kupować OEMa
http://www.microsoft.com/oem/en/licensing/sblicensing/Pages/windows-licensing-for-personal-use.aspx#fbid=Ax1a7hO9u4J

/Robert