Re: [WINNT] Windows 8.1 - wersje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8.1 - wersje
From: mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Mon, 05 May 2014 19:37:38 +0200
Użytkownik Peter napisał:
Zmuszony jestem zainstalować W8.1 i  nie pytajcie mnie dlaczego bo
jestem dość wkurzony powstałą niespodziewanie sytuację.

Mam bardzo marne informacje o tej wersji W. Wiem że nie ma już Home
Edition, jest jakieś Full Edition etc

Macie jakieś namiary na opis poszczególnych odmian W8.1 i co
poszczególne wersje zawierają.
W sprzedaży znajduje się W8.1, ale również W8.1 z SP1.
Czy do zainstalowania Update W8.1 musi być najpierw zainstalowany SP1?

I'm sorry za tak prymitywne pytania ale sytuacja jest podbramkowa

AFIK

32-bit

win 8.1
win 8.1 pro

64-bit

win 8.1
win 8.1 pro

w wersjach licencjonowania oem, box, edu, i costam jeszcze

imho teraz tylko te warto brac pod uwage, wiosenne update sie sciagnie jak nie bedzie w instalce

pro ma to czego zwykle nie ma:

- obsluge szyfrowania bitlocker
- mozliwosc zdalnego dostepu RDP z innego kompa
- i jeszcze jedna rzecz, ale nie pamietam, czyli nieistotną ;)

jak w kompie masz wiecej niz 2GB ramu to kupuj 64bit oem Win 8.1 pl

jak potrzebujesz zdalnego dostepu do pulpitu to pro.

roznica w cenie 350 vs 500 zł brutto za pro oem.

jak sie postarasz, to kupisz pro drozej ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg