Re: [WINNT] soft do backupowania katalogow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] soft do backupowania katalogow
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 2 May 2014 21:21:48 +0200
Dnia Fri, 02 May 2014 15:10:16 +0200, adresss@poczta.pl napisał(a):

> Czesc,
>
> jakos w marcu byl post "soft do synchronizacji katalogow"....
>
> ja mam taka potrzebe: potrzebuje backupowac katalog z programem i
> baza, ale przed rozpoczeciem kopiowania/backupowania jest koniecznosc
> zamkniecia programu aby "puscil" trzymane pliki.
>
> Potrzebuje jakis programik, ktory wystwietli info o
> backupie...."zamknij program X i wcisnij enter" a wtedy dokonan sie
> archiwizacja.
>
> Ale potrzebne jest tez stworzenie kopii do katalogu z data np.
> kopia2014.04.15
>
> Macie jakies swoje typy?

Próbowałeś oskryptować takie zadanie używając np. AutoIt
(http://www.autoitscript.com/site/autoit/)?

Choć ja w takiej sytuacji radzę sobie prostym plikiem BAT, w którym:
- poleceniem pskill proces.exe (z pakietu Sysinternals Suite
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb842062.aspx) ubijam
działający program
- wykonuje się polecenie backupu (z użyciem robocopy
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc733145.aspx)
- poleceniem start lub psexec uruchamiam potrzebny program już po wykonaniu
kopii zapasowych jego danych

[ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never    ]
[ getting it.                                                  (Max Payne) ]