Re: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obtłuk Expires a kompaktowanie...?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 18 May 2014 18:42:09 +0200
(chyba mi kawałek wątku umknął)...
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:5378b921$1$2225$65785112@news.neostrada.pl...
Andrzej P. Wozniak in news:53722716$1$2155$65785112@news.neostrada.pl
[.............]
Nie licz na kolejną dłuższą odpowiedź. Nie licz nawet na jakąkolwiek
odpowiedź...

Ojej, bo się popłaczę... mamooo!! Andżej nie chce ze mnom gadać, buuuu....
A ja sobie teraz, przez czas, gdy archiwer nie działa, robię projekcik (jeszcze inny), gdzie newsgrup jest ponad setkę tysięcy. I z nimi folders.dbx ma raptem ok 15M, straaasznie dużo... Grzech niesamowity. Ale mnie to paczką kitu spod sufitu, luźno zwisa i powiewa.

i gdybys tutaj skonczyl, to znaczyc by moglo, zes czytelnik Faulknera, w
ostatecznosci Hlaski.
Ale....

 bo widzę, że znowu zaczynasz marudzić.

... poniewaz tak konczysz, to znaczy ,ze moze i czytales ich, ale nie
załapałeś :)

Mógłbym napisać - "Jak to dobrze, że nie znam filozofii, bo by chyba pozostało mi powiesić się"... Ale nie napiszę, bo niewiedza nie jest powodem do dumy. Takowoż i zarozumiałość, nie mylić z mądrością (ale uwaga - nigdzie nie napisałem, że jeśli nie mądrość, to głupota, bo to nie ten przypadek)

--
Spamerów i "pytaczy" informuję, iż  bardzo narażają się na to, że ich
adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.