Re: [WINNT] HD4600 i brak rozdzielczości 1920x1200

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] HD4600 i brak rozdzielczości 1920x1200
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Wed, 14 May 2014 23:25:28 +0200

Użytkownik "Piotr Rezmer" <p.r@bezBzdur.pl> napisał w wiadomości
news:lkv50s$b79$1@node2.news.atman.pl...
Dzień dobry

Wczoraj poskładałem do kupy zamówione części (płyta asrock H87M pro 4, core i7 4770). Mam problem z uzyskaniem pełnej rozdzielczości którą do tej pory dawał laptop z nvidią NVS 2100M quadro (w Win7). Otóż maksymalna wyświetlana rozdzielczość to 1680x1050. Próbowałem dodać tzw. rozdzielczość niestandardową ale dostaję odpowiedź że podane parametry przekraczają dostępne pasmo. O co chodzi? Przecież w specyfikacji płyty jest:

Supports HDMI Technology with max. resolution up to
1920x1200 @ 60Hz
• Supports DVI-D with max. resolution up to 1920x1200 @
60Hz
• Supports D-Sub with max. resolution up to 1920x1200 @
60Hz

Kilka razy w opisach płyt głównych czytałem że po cyfrowych wyjściach
obsługują fullhd, ale po analogu (D-Sub) tylko 1600x1200. U ciebie niby na
wszystkich wyjściach jest fullhd, ale może jednak po analogu jest tylko
16x12. Na to wskazywałby też fakt że max u ciebie to 1650x1050 (czyli
najbardziej zbliżona do 16x12).

Podłączenie z monitorem po kablu D-SUB (akurat zabrakło mi DVI).

To tylko na chwilę przełącz na DVI i sprawdź czy dostępna będzie fullhd.