[WINNT] HD4600 i brak rozdzielczości 1920x1200

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] HD4600 i brak rozdzielczości 1920x1200
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Wed, 14 May 2014 09:12:28 +0200
Dzień dobry

Wczoraj poskładałem do kupy zamówione części (płyta asrock H87M pro 4, core i7 4770). Mam problem z uzyskaniem pełnej rozdzielczości którą do tej pory dawał laptop z nvidią NVS 2100M quadro (w Win7). Otóż maksymalna wyświetlana rozdzielczość to 1680x1050. Próbowałem dodać tzw. rozdzielczość niestandardową ale dostaję odpowiedź że podane parametry przekraczają dostępne pasmo. O co chodzi? Przecież w specyfikacji płyty jest:

Supports HDMI Technology with max. resolution up to
1920x1200 @ 60Hz
• Supports DVI-D with max. resolution up to 1920x1200 @
60Hz
• Supports D-Sub with max. resolution up to 1920x1200 @
60Hz

Podłączenie z monitorem po kablu D-SUB (akurat zabrakło mi DVI).

--
pozdrawiam
Piotr