[WINNT] Windows 8.1 - wersje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8.1 - wersje
From: Peter <kominiarz@wp.pl>
Date: Mon, 05 May 2014 18:48:21 +0200
Zmuszony jestem zainstalować W8.1 i nie pytajcie mnie dlaczego bo jestem dość wkurzony powstałą niespodziewanie sytuację.

Mam bardzo marne informacje o tej wersji W. Wiem że nie ma już Home Edition, jest jakieś Full Edition etc

Macie jakieś namiary na opis poszczególnych odmian W8.1 i co poszczególne wersje zawierają.
W sprzedaży znajduje się W8.1, ale również W8.1 z SP1.
Czy do zainstalowania Update W8.1 musi być najpierw zainstalowany SP1?

I'm sorry za tak prymitywne pytania ale sytuacja jest podbramkowa

--
Peter