[WINNT] Hotspot na netbooku z XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Hotspot na netbooku z XP
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Fri, 2 May 2014 01:10:45 +0200
Potrzebuję od czasu do czasu uruchomić na netbooku z wewnętrznym modemem 3G prosty hotspot Wi-Fi. Sprawdziłem kilka darmowych programów, ale albo są pod Windows 7 i wyżej, albo działają w trybie ad-hoc, albo wbrew zapewnieniom autorów "nie widzą" połączenia dial-up. Szczerze mówiąc, mam już na dziś dosyć ściągania i testowania, bo "źródłem internetu" jest ów wewnętrzny modem z wetkniętą na razie kartą Aero2 i ciągle musiałem wołać któregoś dzieciaka, żeby wpisał tego parszywego "kapcia", bo dla mnie jest to zbiór przypadkowych pikseli. Moze ktoś polecić coś sprawdzonego i działającego pod Windows XP?

JoteR