Re: [WINNT] Luka w IE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Luka w IE
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 30 Apr 2014 23:43:39 +0200
Kermit qzwo @jc.cy>" < <Użytkownik "Kermit qzwo @jc.cy> napisał(a):
Nie wszyscy mają świadomy wybór i pewno jest ich sporo. Niektórzy
muszą korzystać z IE bo taka jest np. polityka firmy. W dużej
korporacji, w której pracuję nie mogę korzystać z niczego innego. O
instalacji czegokolwiek mowy nie ma (konto zwykłego użytkownika), a
przeglądarki w wersji "portable" są bardzo sprytnie i skutecznie
blokowane przez odpowiednio skonfigurowany antyvir, który je traktuje
jak wirusy. Probowałem (bez skutku) już wiele razy z różnymi
przeglądarkami, bo IE wybitnie mi nie odpowiada. Jestem ciekawy jak
teraz admini wybrną z problemu...

W żadnej firmie nie korzysta się z IE ze względu na politykę, tylko na zgodność z istniejącymi systemami. W mojej korporacji użytkownicy oczywiście nie mają kont administracyjnych. Przez Dodaj/Usuń programy mogą sobie zainstalować przygotowane przez administratorów paczki, w tym Firefox. Chrome i Opera są blokowane aby ujednolicić środowisko biurowe (są przyznawane od tego odstępstwa). Korporacja posiada wykupione wsparcie MS, będzie mieć poprawki dla XP, w tym IE. IE w wersji 6 nie ma bezpośredniego dostępu do Internetu, tylko przez proxy. Poza siecią firmową IE6 nie działa wcale.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/