Re: [WINNT] Luka w IE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Luka w IE
From: Kermit <"ROT13->qzwo"@jc.cy>
Date: Wed, 30 Apr 2014 18:56:50 +0200
Dnia 30-04-2014, ktoś znany jako 'Peter' w wiadomości
<news:5360e830$0$2246$65785112@news.neostrada.pl> napisał:

> Ależ nie ma żadnej dziury dla tych co nie używają IE!
> A są jeszcze tacy co używają IE?. Pewnie tak. No to może ich być mniej....

Nie wszyscy mają świadomy wybór i pewno jest ich sporo. Niektórzy
muszą korzystać z IE bo taka jest np. polityka firmy. W dużej
korporacji, w której pracuję nie mogę korzystać z niczego innego. O
instalacji czegokolwiek mowy nie ma (konto zwykłego użytkownika), a
przeglądarki w wersji "portable" są bardzo sprytnie i skutecznie
blokowane przez odpowiednio skonfigurowany antyvir, który je traktuje
jak wirusy. Probowałem (bez skutku) już wiele razy z różnymi
przeglądarkami, bo IE wybitnie mi nie odpowiada. Jestem ciekawy jak
teraz admini wybrną z problemu...

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog