Re: [WINNT] Uruchomianie ołyty przy starcie systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Uruchomianie ołyty przy starcie systemu
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 21 Apr 2014 16:44:17 +0200
W dniu 2014-04-21 13:47, PM pisze:
W dniu 2014-04-21 03:22, animka napisał(a):
Dnia Fri, 18 Apr 2014 11:53:17 +0200, animka napisał(a):

Dnia Thu, 17 Apr 2014 23:53:06 +0200, animka napisał(a):

Nie wiem dlaczego jak nagram instalkę na CD-ROM to bootuje, a jak
na DVD
to nie botuje.

A czy ten twój napęd optyczny jest przystosowany do DVD? :)

Owszem. Mam 3 napędy-w tym jeden Lighscribe.

Jeśli nagrasz identycznie, i CD i DVD muszą butować. Jeśli DVD nie
butuje,

Nie koniecznie - jak ominiesz normy iso, tzn poniżej 1GB to za cholerę
nie wystartujesz. Przepal sobie np jakieś iso xpeka na dvd, to sam
zobaczysz.

inaczej (źle) je nagrywasz. Lub robisz inny błąd. Być może nie umiesz
prawidłowo wskazać napędu do zabutowania.

Przecież w programie widać jak wół jaka to nagrywarka nagrywa. Dwie
(które już są raczej do kitu) wyłączyłam w systemie i Biosie.
Może powinnam podmienić pliki boot z płyty Win7, albo coś innego w tej
instalce, ale już mi się odechciało eksperymentować. Iso instalki
program isoBurn mi ładnie zrobił, instalka uruchamia się, ale nie przy
starcie komputera.

Jedno podstawowe pytanie - jak robiłaś obraz to wrzuciłaś pliki startowe
z oryginalnej instalki? One muszą być odpowiednio dodane,m a nie tylko
wrzucone na płytę jak leci.

Pawełku, trzeba było przeczytać moje poprzedmie posty. Jest instrukcja krok po kroku w isoBurn. Instalacja wykonana poprawnie tylko pliki z niepełnej instalki (z upgrade7-8).
Eot

--
animka