Re: [WINNT] Windows Vista 32 Instalacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Vista 32 Instalacja
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Wed, 09 Apr 2014 08:39:29 +0200
OEM ze sklepu nie ma blokad. Ale OEM przeznaczony dla konkretnego
producenta sprawdza, czy zgadza się BIOS. Przykładem takiego OEMa jest
XP Mode, które sprawdza, czy BIOS pochodzi z Virtual PC. Nie ruszy na
VirtualBox bez kombinacji z BIOSem (wirtualnym).

Ja mam OEM ze sklepu. XP jest w wersji OEM, a Windows 8 upgrade, więc choć niby Box to jednak wymaga wcześniejszego zainstalowania XP. Skoro nie ma blokad, to odpalam VirtualBoxa, tam instaluję XP z tym samym numerem seryjnym co na komputerze. Potem XP na virtualboxie chce się aktywować i prześle do Microsoftu informację że jest instalowany na innym komputerze?