Re: [WINNT] Windows Vista 32 Instalacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Vista 32 Instalacja
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 8 Apr 2014 11:56:31 +0200
Dnia Mon, 07 Apr 2014 21:48:08 +0100, 2late napisał(a):

(ciach...)
> Dwa rozne obrazy iso sciagnalem i identycznie sie zachowuja. No i wyniki z
> googla sugeruja ze problem jest w miare popularny.
> No nic to, kiedys sie jeszcze temu przyjrzę.

Mam gdzieś jeszcze płytkę z Vistą Home Premium - aż u siebie sprawdzę, czy z
ISO z niej zrobionego pójdzie instalacja na VMware Workstation 8. Jeżeli bez
problemów, to Ci wystawię obraz. :)

[ Kobieta: sama się pyta, sama odpowiada i jeszcze się obraża.             ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]