Re: [WINNT] naprawa XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] naprawa XP
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 8 Apr 2014 19:53:09 +0200
Dnia Tue, 8 Apr 2014 19:26:32 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Jak by mnie butowali, to też bym blue screenami sadził. ;D
No to jakbyś powiedział? :)

> Co do niemożności startu - podałbyś może komunikat błędu, który Ci się na
> owym BSODzie pojawia?
A proszę: 0x0000001A

> Strzelając hipotezą - sprawdź, czy w BIOS nie przestawiono kontrolera SATA.
> Jeżeli instalacja przeprowadzona była przy kontrolerze ustawionym do pracy w
> trybie AHCI lub RAID, a w tej chwili widnieje ustawienie IDE -> przestaw na
> AHCI lub RAID. I na odwrót.
E tam. To czemu komp startuje w trybie awaryjnym a nawet w trybie "w
ostatniej dobrej znanej konfiguracji" czy coś takiego?

A w ogóle to już go uruchomiłem.  Sprawdziłem dysk i filesystem,
zapuściłem ze dwa antywiry, przeczyściłem na chama rejestr, odinstalowałem
różne dziwne rzeczy jakie znalazłem na liście programów :), Zainstalowałem
na nowo  sterownik grafy no i na jakimś etapie tych czarów ni z tego ni z
owego wystartował w nomalnym trybie i jak na razie ma się nieźle.

--
Jacek