Re: [WINNT] naprawa XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] naprawa XP
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 8 Apr 2014 19:26:32 +0200
Dnia Tue, 8 Apr 2014 13:44:28 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Cześć
>  Mam komp z XP prof Sp3. Butowanie normalne nie działa, po logo jest
> bluescreen. Ale można uruchomić komp w trybie awaryjnym. Gdzieś wyczytałem
> że jeśli jest taka mozliwość to próba reinstalacji nakładkowej będzie
> niedostępna, bez względu na to jakiego nośnika CD użyjemy. Próbowałem w
> trybie awaryjnym pousuwać z managera urządzeń wszystko co tylko się dało,
> ale system dalej nie wstaje w normalnym trybie. Ma ktoś jakiś pomysł co z
> tym zrobić?

Jak by mnie butowali, to też bym blue screenami sadził. ;D

Co do niemożności startu - podałbyś może komunikat błędu, który Ci się na
owym BSODzie pojawia?

Strzelając hipotezą - sprawdź, czy w BIOS nie przestawiono kontrolera SATA.
Jeżeli instalacja przeprowadzona była przy kontrolerze ustawionym do pracy w
trybie AHCI lub RAID, a w tej chwili widnieje ustawienie IDE -> przestaw na
AHCI lub RAID. I na odwrót.

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]