Re: [WINNT] czy upgradować na lapie win 8.0 do win 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czy upgradować na lapie win 8.0 do win 8.1
From: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski@gmail.com>
Date: Wed, 2 Apr 2014 04:42:06 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 06:06:03 UTC+1 użytkownik work napisał:
> Do 8.0 można z 8.1 bez problemu już to przerabiałem. A u mnie był
>
> rzeczywiście problem ze sterownikiem graficznym ale do końca nie wiem.
>
> Opcja przełączania grafiki z tej prockowej na zewnętrzną w ogóle nie
>
> była aktywna. Po powrocie do 8.0 uaktywniła się.
>

> pozdro

stery OEMowe czy od intela/nvidii byly?
u mnie na tych drugich nie dzialalo wyjscie hdmi- tj. przelaczanie sie
intel/nvidia dzialalo bezproblemowo, ale nvidia "nie lapala" wyjscia hdmi
(maszyna na tyle stara ze to wyjscie bylo tylko przez karte nvidii obslugiwane).
po sciagnieciu starszych sterow ze strony Della problem nie wystepuje.