Re: [WINNT] czy upgradować na lapie win 8.0 do win 8.1

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czy upgradować na lapie win 8.0 do win 8.1
From: "Latet" <latet@latet.pl>
Date: Sun, 30 Mar 2014 20:05:53 +0200
Podłączam się do pytania. Laptop Samsung Ativ Book 7. Coś mi się obiło o uszy, że pod 8.1 są na nim problemy ze sterownikami. Czy w razie czego powrót do 8.0 jest łatwy?

A pod 8.0 mam 1 problem, który mnie denerwuje – prawie codziennie, po jakimś czasie normalnej pracy, obciążenie procka wzrasta do ok. 36-40% i już się nie obniża ani na chwilę (muszę resetować). Menedżer zadań lakonicznie pokazuje, że programam obciążającym CPU jest "System".

Dzięki.